Infrastruktura Informatyczna przedsiębiorstwa to bardzo szeroki temat, gdyż obszar ten rozpoczyna się od najdrobniejszego elementu hardware, po rozwiązania softwere'owe.
W skład Infrastruktury Informatycznej wchodzą m.in.:
- Rozwiązania sieciowe;
- Archiwizacja i backup danych;
- Systemy ciągłości pracy przedsiębiorstwa;
- Systemy zabezpieczeń;
- Systemy zarządzania infrastrukturą;
- Sprzęt komputerowy i peryferyjny;
- Serwery;
- Środowiska wirtualne;
- Systemy monitoringu;
- Okablowanie strukturalne;
Computer Plus Kraków doradza przedsiębiorstwom w zakresie inwestycji sprzętowych oraz infrastrukturalnych, które zapewniają odpowiednią stabilność i bezpieczeństwo instalacji.
Firma posiada liczne autoryzacje nadawane przez producentów i dystrybutorów, które klientowi gwarantują obsługę w najwyższej jakości m.in:
- Microsoft Gold Certified Partner;
- Microsoft Authorized Education Reseller;
- Hewlett-Packard Preffered Partner;
- Fujitsu-Siemens Commputers Business Partner;
- Symantec Gold Partner;
- Borland Authorised Reseller;
- Corel Approved;
- Novell Authorised Reseller.
Computer Plus Kraków oferuje m.in.:
Autoryzowane dostawy sprzętu i oprogramowania.
Microsoft - Oprogramowanie:
Serwery, Aplikacje, Pakiety biurowe Office, Multimedia, Narzędzia programistyczne, Systemy Bezpieczeństwa;
HP - Sprzęt komputerowy:
Serwery, PC, Monitory, Notebooki, Drukarki, Plotery, Urządzenia sieciowe;
Asus, Toshiba, NEC, LG, Samsung, Sony - Sprzęt komputerowy
APC - Sprzęt komputerowy:
Zasilacze bezprzerwowe;
Symantec - Oprogramowanie:
Antywirusy, Systemy Bezpieczeństwa, Narzędzia;
Corel - Oprogramowanie:
Edytory graficzne, Packer'y;
Adobe - Oprogramowanie:
Edytory graficzne;
Kaspersky, Panda, ESET - Oprogramowanie:
Antywirusy, Antyspam;
VMware, Novell - Oprogramowanie:
Systemy operacyjne;
i inni producenci.
Serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego zakupionego tylko i wyłącznie w firmie Computer Plus Kraków.
W przypadku napraw sprzętu posiadającego gwarancję, klient zobowiązany jest dostarczyć uszkodzone urządzenie do serwisu Computer Plus wraz z niezbędnymi dokumentami: wypełnioną i ważną kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu. Po zakończonej naprawie klient jest informowany o możliwości odbioru sprzętu z serwisu Computer Plus. Computer Plus jest tylko pośrednikiem pomiędzy serwisem producenta / dystrybutora a klientem końcowym i nie może ponosić odpowiedzialności za terminowość wykonywanych napraw gwarancyjnych.
Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego.
Sprzęt po dostarczeniu jest diagnozowany przez serwis Computer Plus. Jeżeli klient akceptuje kwotę naprawy, sprzęt jest naprawiany. Klient jest informowany o zakończonej naprawie i możliwości odbioru sprawnego urządzenia. Na wykonaną naprawę udzielana jest 3 miesięczna gwarancja.
Ryczałtowe naprawy sprzętu HP.
Oferowana naprawa obejmuje kompleksowy przegląd urządzenia, wymianę uszkodzonych i zużytych elementów, regulacje oraz testowanie produktu celem przywrócenia pełnej funkcjonalności urządzenia, zgodnie ze specyfikacją produktu. W przypadku pojawienia się uszkodzenia w naprawianym produkcie w okresie 12 miesięcy od daty wykonania usługi, produkt zostanie naprawiony bezpłatnie (nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych). Klient dostarcza uszkodzony sprzęt do serwisu Computer Plus.
Odzyskiwanie danych.
W przypadku awarii dysku najlepiej go zabezpieczyć. Nie dokonywać prób włączania, gdyż w przypadku poważniejszych uszkodzeń może to znacznie zmniejszyć prawdopodobieństwo odzyskania danych.
Po przekazaniu nośnika zostanie wykonana ekspertyza. Klient pokrywa koszty ekspertyzy niezależnie od jej wyniku. Po zakończonej diagnozie nośnika (w czasie zależnym od wybranego trybu ekspertyzy), podana zostanie lista plików możliwych do odzyskania oraz cena usługi. Po uzyskaniu akceptacji nastąpi odzyskanie danych i przekazanie ich klientowi na wybranym wcześniej nośniku. Ceny odzyskania danych kształtują się średnio od 2500 zł do 4000 zł netto.
Sprzedaż licencji.
Computer Plus Kraków posiada bogate doświadczenie w planowaniu i realizacji dostaw licencji oraz przeprowadzaniu audytu legalności oprogramowania. Biegłość w tych dziedzinach została potwierdzona przez uzyskanie przyznawanej przez Microsoft kompetencji Licensing Solutions. Jest ona dowodem wysokich umiejętności naszej firmy na polu dostarczania licencji i zarządzania nimi.
Proces wyboru licencji opiera się na dokładnym poznaniu potrzeb klienta oraz znajomości zasad licencjonowania w różnorodnych ofertach producenckich. Nasi pracownicy projektują rozwiązania licencyjne i doradzają odpowiednie, dostosowane do profilu firmy zakupy. Jest to szczególnie korzystne w przypadku nabywania większych pakietów licencyjnych, gdy podejmowane są decyzje dotyczące rozwoju przedsiębiorstwa i planów na przyszłość.