Wdrożenie przeprowadził zespół wdrożeniowy Computer Plus Kraków S.A. , specjalizujący się w zaawansowanych wdrożeniach systemów zintegrowanych na platformie Microsoft. Wraz z systemem Microsoft Dynamics CRM wdrożono także usługi Active Directory oraz system poczty elektronicznej Microsoft Exchange. Prace trwały 2,5 miesiąca i objęły także integrację CRM z systemem ERP oraz dedykowanym systemem ofertowania.
Jak pisze Magazyn IT.PL "STERNET Sp. z o. o. jest firmą produkcyjno-usługowo-handlową, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze w zakresie napędów elektrycznych oraz systemów automatyki. Dynamiczny rozwój firmy oraz rosnąca liczba klientów sprawiły, że zarząd spółki podjął decyzję o wdrożeniu systemu klasy CRM do zarządzania relacjami z klientami. STERNET poszukiwał narzędzia, które zapewniłoby jednolite źródło uporządkowanych informacji o klientach z możliwością szybkiego i wygodnego dostępu do wymaganych danych przez pracowników działu sprzedaży i marketingu, a także kierownictwo firmy.
Spółce STERNET zależało również na optymalizacji działań handlowych i marketingowych, w tym na usprawnieniu zarządzania kartoteką produktów, przygotowywaniu ofert oraz monitorowaniu realizacji zamówień, rzetelnej analizie i kontroli pracy oraz możliwości rozliczania przedstawicieli handlowych. Ważne było również efektywne prowadzenie kampanii marketingowych z możliwością kontroli budżetu oraz analizy wydajności prowadzonych działań za pomocą odpowiednich narzędzi. Firmie zależało także na usprawnieniu komunikacji pomiędzy działem marketingu i działem handlowym w celu efektywniejszej współpracy, jak również na szybkiej i bezproblemowej integracji nowego systemu z zewnętrznym systemem Ofertowanie oraz rozwiązaniem klasy ERP."
Z pełnym artykułem można zapoznać się na stronie IT.PL
http://www.magazynit.pl/crm/sternet-usprawnia-zarzadzanie-relacjami-z-klientami.html